Hoe werkt de verhuur?

Bij ons heb je de mogelijkheid om verschillende decoratie materialen te huren, om van je feest een kleurrijke beleving te creëren.
De standaard verhuurperiode van onze producten is 3 dagen. Zo heb je de gehuurde spullen op tijd binnen voor je event. Het verhuurbedrag dat je op onze website vindt bij de items is dan ook voor deze periode en exclusief btw. Wil je de gekozen items langer huren? Geen probleem! Per dag extra verhuur komt er 20% van de totaalprijs bij. Voor langere periodes (langer dan 2 weken) is er meer staffelkorting mogelijk!

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Vraag gerust vrijblijvend een offerte aan.  Bij een offerte voor verhuur items controleren wij of de opgevraagde materialen op de aangegeven datum beschikbaar zijn en doen, als dat gewenst is, direct een aanbieding voor transport, op- en afbouw.  Bij een aanvraag voor een offerte van zakelijk event, festival, bruiloft of totaal concept kunnen wij een passend plan maken. Uiteraard hebben we dan meer gegevens nodig, deze kunnen we vooraf bespreken telefonisch, mail of face to faceDe offerte is geheel vrijblijvend en blijft 10 dagen geldig. De in de offerte vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Hoe werkt het als we akkoord gaan met de offerte?

Super!  Stuur ons binnen de gestelde 10 dagen een email (info@hindienbindi.nl) dat je akkoord gaat. Hierna ontvang je van ons een factuur.  Wij vragen de reservering definitief te maken door een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag binnen 14 dagen naar ons over te maken.  Het restantbedrag dient te worden betaald uiterlijk 14 dagen na de start van het event of het ontvangen van de (gehuurde) items.

Hoe lever ik de gehuurde items weer in?

Wij pakken alles goed in met voldoende beschermend materiaal, wij vragen jullie de items op de zelfde manier weer in te pakken bij het retour sturen van de spullen. Als je de gehuurde items buiten gebruikt vragen wij om na afloop van het event alles binnen te halen of eventueel laten drogen en later inpakken. (Graag de gehuurde items niet nat inpakken)
Ook dienen onze items schoon, compleet en onbeschadigd te worden geretourneerd. Zijn de items niet schoon, dan zijn wij genoodzaakt schoonmaakkosten in rekening te brengen. Als de spullen met de post worden verstuurd zit er bij het pakket een retour label. Het pakket kan je inleveren bij een post.nl punt bij jou in de buurt.

Hoe werkt het als wij de gehele styling doen?

Als je kiest voor een echte Hindi&Bindi aanpak, dan regelen we alles: Jij verteld ons wat voor evenement (bruiloft, verjaardag, festival, zakelijk evenement etc.) het gaat worden, voor hoeveel mensen, of je een stijl of idee in gedachte hebt (of nog juist niet) en wij maken een plan van aanpak! Als je zelf goed weet wat je wilt kunnen wij daar op inspelen en een gericht plan van aanpak maken. Mocht je geen idee hebben en ons de vrije hand willen geven dan vertellen wij onze visie en delen we met je hoe wij denken hoe het er uit moet komen te zien. Uiteraard kunnen we dan altijd dingen veranderd en aangepast worden. De klant is koning(in) Wij regelen zelf alles met transport en op- en afbouw. Wij hebben jaren lang ervaring in de evenementenbranche en hebben veel contacten. Wij kunnen dus ook zorgen voor barren, catering en andere aanvullingen om van je evenement een succes te maken!

Bezorgen of ophalen?

Je kan aangeven of je de items wilt laten bezorgen of dat je het liever zelf ophaalt bij onze loods in Schipluiden. Het bezorgen van de items is altijd mogelijk in overleg. Wij bezorgen de items zelf of via een koeriers bedrijf. Sommige gehuurde items kunnen ook met post.nl bezorgd worden. Wij laten de pakketen aangetekend bezorgen en bij het pakket doen we een label voor het retour sturen van de gehuurde spullen.  De kosten hiervan zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. Als wij de items zelf bezorgen rekenen wij €0,60 per km. (De afstand Schipluiden tot aan de locatie en dat keer 4; 2 keer op een neer rijden).   Zorg er voor dat bij het retourneren de items op een afgesproken locatie klaar staan! Indien dit niet het geval is, zullen wij extra kosten in rekening moeten brengen.
Als je de items zelf wilt halen en terugbrengen is dat altijd mogelijk op afspraak! We hebben geen vaste ophaal- en brengtijden, ook ophalen of terugbrengen in de avonduren is een optie.

Hoe zit met het betalen van borg?

Bij het huren van items rekenen we een borg van 20%  op het totale verhuurbedrag. Dit om eventuele schade en/of verlies te verrekenen. Mochten deze kosten hoger uitvallen dan je borg, zullen wij je een extra factuur sturen. De borg krijg je weer terug gestort als de items weer in goede orde door ons zijn ontvangen.

Bij events door ons op- en afgebouwd: eventuele schades en manco’s die na aflevering ontstaan zijn voor rekening van de opdrachtgever en zullen na afloop in rekening worden gebracht.

Schades of manco’s?

Na het gebruik van de items, controleren wij deze nadat we deze hebben opgehaald en getransporteerd vanaf de locatie. Schade en manco’s die bij de controle worden vastgesteld, zijn bindend voor de opdrachtgever
Je bent verplicht om alle schade aan de gehuurde items aan ons te vergoeden, bovenop de overeengekomen huurprijs. Deze wordt verrekend met de borg. Ook bij vermissing van goederen ben je verplicht deze kosten aan ons te vergoeden.
Je draagt gedurende de gehele huurperiode, ook tijdens transport dat door jezelf wordt verricht, het risico voor verlies of beschadiging van de goederen. Komen wij de goederen ophalen, dan blijf je verantwoordelijk voor de goederen totdat deze door ons zijn opgehaald.

1